Wednesday, November 23, 2011

~Mak..eden dah tak sabar! ;)

Di hujung minggu yang lalu.
Di sebuah kenduri kahwin saudara sepupuku..

Para barisan makcik dan pakcik..sepupu dan sepapat..
Kerap kali menyerang dengan satu soalan..

'KAMU BILA LAGI NAK KAHWIN??'

Aku hanya salam cium tangan mereka..
Dengan senyum kambing aku menjawab ringkas..

'BULAN 1 NANTI SAYA AKAN TUNANG!'

Dan para barisan makcik dan makcik tersengeh..
Barangkali lega atau gembira dengan jawapan yang aku berikan..

Untuk itu dengan rasa ikhlas aku ingin nyatakan..
Aku akan bertunang tak lama lagi..
Dan tak sabar untuk berkahwin sebenarnya..
Aku sudah jumpa pasangan impian aku..
Yang aku cinta dan sayang..
Doakan aku..
Kerna aku juga manusia yang normal..
Yang butuh hidup berpasangan..

P/S:Mak..tak sabar nak tunang ni..eden dah tuo ni mak!hahahahahaha

3 comments:

Yaya Hafiza said...
This comment has been removed by the author.
Yaya Hafiza said...

dah tak sabo bebeno hahhh..hujung tahun nie je la bertunang.

~herfizul akma nasaruddin~ said...

duit banyak awal tahun..so tunang tahun depan jela..hahahaha

~songs from soul~


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com