Thursday, October 7, 2010

~ayat penutup.kalau nak terasa memang patut pun!~

~When i telling the truth..you get angry and telling that i am say something bad about you..in fact you just worry and fear of yourself because you are fucking bastard!~

Tuesday, October 5, 2010

~Soalan yang tak mampu aku jawab~


En. Engineer:'Betul kau tak nak ke KPJIC JB ni Zul?'

Aku hanya diam dan geleng kepala..

Aku:'Takpela bang..saya setting system tu kat sini je.kita kurier aja..
dorang boleh pasang sendiri system tu'

En Engineer:'Sebelum ni kau beriya nak gi sana?'

Aku diam dan terus blah hisap rokok...

Monday, October 4, 2010

~tears first..sooner will be laughts~

Air mata saya menitis lagi.
Namun saya sendiri tidak pasti.
Apakah saya sedih?
Terlalu terkilan?
Kesal atau marah?

Oh Tuhan!
Saya rindu diri saya yang dahulu.



Friday, October 1, 2010

~ikhlas untuk kamu!~



Maafkan saya kalau bahasa saya kasar.
Mungkin ada rakan-rakan di luar sana yang fikir saya tak wajar memaki.
Tapi yang koyaknya saya.
Yang sakitnya saya.
Yang biru mata menangis saya juga.
Satu demi satu bukti penipuan dan ketidakjujuran terbuka depan mata saya.
Saya dapat tahu juga.
Biar disorok bawah katil pun.
Saya tetap tahu juga.
Dan saya terkilan sangat.
Sedih.
Kerna pemberian dan kasih sayang yang baik.
Dibalas dengan cara jahat sebegini.

Tuhan itu maha adil.
Biar Dia saja yang membalas.
Perlakuan jahat akan dibalas jahat.
Semoga kamu berubah baik.
Agar satu hari nanti kamu tak menyesal.

Saya sukar untuk maafkan dia.
Mungkin saya harus tunggu dan lihat saja.
Dan tunggu masa untuk senyum sinis.
Dimana waktu itu dia akan menangis.
Dan kesal akan segala apa yang dibuat kini.

Saya rasakan kamu jahat.
Para sahabat baik saya juga kata kamu jahat.
Jadi fikirkanlah.
Sementara saya masih bernyawa dan berpeluang untuk maafkan kamu.

Berkat penat lelah saya bekerja siang malam.
Saya cuma harap kamu hidup tenang.
Kalau tidak tenang jangan salahkan saya.
Kerna saya penat cari rezeki untuk kamu sebenarnya.
Cuma kamu jenis yang tak reti menghargai.

Ruang masih ada selagi saya masih hidup.
Kalau rasa nak mohon maaf saya masih ada.
Kalau tidak pikullah kesalahan itu sendiri.
Dan usah sesekali kesal.

Sekian

;p


~songs from soul~


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com